Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2015

Od Kaneki'ego Cd Agis'a

Popatrzyłem na niego po czym westchnałem cicho ..
-Jeśli chcesz tu nocować .. ale stawiam warunek ..
-Jaki ?
-Niedaleko jest kawiarnia moja kawiarnia .. Antekuria, popracujesz tam nieco
-Jutro ?
-Nie Jutro postarasz się namierzyć  gołębie ..
Niechętnie zdjąłem maskę  moje oko było normalne ..












Czułem na sobie jego wzrok .. nie było to przyjemne.
-Głodny jesteś ?
-Nie nie nie .. a ty .. ?
-Ja jadłem już .. a co do nocowania to w zamian z pomoc w kawiarni możesz tu mieszkać.
-Nie będę przeszkadzał ? 
-Nie .. dziań spędzam w kawiarni a nocami włóczę się po dzielnicach .. jestem gościem w swoim dom.
Powiedział byś coś o sobie Kim jesteś ?  Jakie masz predyspozycje ? zainteresowania, marzenia ?

<Agis>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz