Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Williama c.d Phantom'a

- Z jakiej racji niby?- parsknął i zaczął całować mnie po policzku a potem schodził na dół po szyi.
- Bo ja jestem słodszy.- zacmokałem i znów sięgnąłem do jego przyrodzenia. Dotknąłem go i zacząłem znów pobudzać.
- Taka menda jak ty ma być słodka?
- Najsłodsza~.- polizałałem go po policzku i złapałem za ramiona. Zaparłem się i przewaliłem go pod siebie. Miałem zamiar zrobić coś co niezbyt mu zawsze pasowało. Nigdy nie wiedziałem dlaczego, przecież to sprawiało naprawdę dużą przyjemność. Może nie chciał mnie widzieć tego jak wtedy wyglądam? Ale to podobno jeszcze bardziej podniecało... do tego z tego co wiem to byłem w tym dobry, przynajmniej Hijo się podobało.
- Phanuś mogę~?- oblizałem usta i zsunąłem się na jego nogi.
Podparł się na łokciach by zobaczyć co kimbinuje.
- Nieee... po co?- skrzywił się trochę.
- Bo chcę ci sprawić przyjemność.- zacmokałem i nie słuchając go więcej nachyliłem się i włożyłem jego członka do ust. Poruszałem głową i okrążałem go językiem. Czasem przestawałem by skupić się jedynie na jego czubku. Wiedziałem że szło mi nieźle bo Phanuś przestał mnie jakoś bardzo odpędzać i nawet czasem pojękiwał.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz