Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 marca 2015

Od Seisi'ego

Westchnąłem przechodząc przez miasto i założyłem kaptur na głowę. Nie lubiłem jak ludzie na mnie patrzyli, ich wzrok zawsze był dziwny, myśleli, że jestem ładną małą dziewczynką, która nosi na sobie jakiś mało gustowny płaszcz. Ale ja byłem facetem... Nie będę przecież zdejmować spodni by im to udowodnić ale na pewno byłem mężczyzną.
Wszedłem do sklepu i przechadzałem się powoli alejkami. Musiałem znaleźć jakieś składniki na obiad, ewentualnie coś co jest już gotowe i wystarczy odgrzać.
- Przepraszam Panią, chce Pani spróbować tego serka?- jakaś młoda pracownica dała mi darmową próbkę produktu w kubeczku.
- Dziękuję.- wziąłem od niej i czym prędzej poszedłem dalej.
Już nie chciało mi się stać i tłumaczyć jej, że tylko wyglądam jak dziewczyna.
Chociaż nie powiem, serek był całkiem smaczny, waniliowy z dużymi kawałkami czekolady. Potem go może znajdę i kupię teraz obiadek.
Wlazłem na makarony i zacząłem je przeglądać. Myślę że zrobienie spaghetti będzie prawidłową decyzją. Musze teraz znaleźć dobre kluski, muszą być długie, proste i mają się nie zlepiać przy gotowaniu. Mimo że nie że byłem jakimś master szefem to moje kubki smakowe były wybredne i nie lubiły papkowatego makaronu.
Gdy w końcu znalazłem odpowiedni to wyruszyłem na poszukiwanie innych składników z którymi było o wiele łatwiej.
Gotowy do pójścia do kasy przypomniałem sobie o smakowitym serku i podreptałem na dział z lodówkami by go znaleźć. Stało się to dosyć szybko bo był dosyć widoczny, jednak dosyć wysoko...
Podszedłem by go ściągnąć, chociaż dwa opakowania, ale nawet na palcach nie potrafiłem go złapać. Czemu ta półka musi być tak wysoko?!

[Ktoś~?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz