Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Phantom'a c.d. Williama

Aaaahh... Zabiję go.. Jeszcze przed tym jak zacznie się gra, osobiście go za go uduszę.
- Przestań.. - warknąłem mało przekonująco, a sądząc po mojej minie: pewnie raczej nie wyglądałem, jakbym naprawdę tego chciał.
- Czemu..? - przerwał na moment - To nie jest dla mnie krępujące, jeśli o to ci chodzi.
- Ale dla mnie to jest.. eh.. - oparłem się na łokciu i zacząłem się zastanawiać jakiego słowa chcę użyć - No nie teges.
- Ależ jesteś precyzyjny. - przewrócił oczami - A zawsze się wyrażasz tak dokładnie i elokwentnie, i dbale. To tylko dowodzi, że bardzo ci się podoba, hmm..? - znowu go polizał.
- Wiesz, mordercy też się podoba zabijanie innych, ale z jakiegoś powodu jest to niewłaściwe, nie? - rzekłem sfrustrowany, a chłopak parsknął.
- Uwielbiam twoje porównania..! - zachichotał - Potrafisz zabić cały magiczny klimat w kilka sekund.
- No co.. - zaczerwieniłem się - ..po prostu jest to dla mnie.. - zastanowiłem się - ..nie tyle obrzydliwe, co po prostu jakoś dziwnie niekomfortowe.. - skrzywiłem się patrząc na niego, mając nadzieję, że mnie zrozumiał - ..a skoro to nasz ostatni raz przed pewnym wydarzeniem, to proszę: nie twórzmy niepotrzebnych kłótni i zróbmy to starym, dobrym i sprawdzonym sposobem. - William wywrócił oczami.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz