Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Williama c.d Phantom'a

- Ha. Ha! To są niby mięśnie?
- Żebyś wiedział że są.- pokazałem mu język i zaśmiałem się. O tak, za takimi "kłótniami" też będę strasznie tęsknić. Dobra nie wspominajmy o tym więcej bo zacznę się dołować.
I może z drugiej strony Phan miał trochę racji, byłem dość mocno chudy. W dużym stopniu to skutek działania leków które dawał mi ojciec a z drugiej strony po prostu mało jadłem.
- Dobra, więc zróbmy sobie taki mały pakt.- uśmiechnąłem się gdy mężczyzna zaczął mnie myć.- Po grze ty zaczynasz ćwiczenia, a ja zaczynam więcej jeść. Umowa stoi?
- Spoko, ale nie wiem czy dasz radę mój drogi.- prychnął.
- Ja oczywiście że dam~! Nie wiem jak ty... ale wiesz? Możemy zacząć twoje ćwiczenia od dziś.- stanąłem na palcach by mieć twarz mniej więcej na poziomie jego twarzy.- Podobno seks to jeden z najlepszych treningów.
- Mi się podoba.- uśmiechnął się i pocałował mnie lekko.
Włączyłem wodę i wyszedłem z kabiny. Za mną wyszedł Phan i oboje się wytarliśmy. Będąc jeszcze w łazience zaczęliśmy się całować. Nie przejmowaliśmy się że jesteśmy nadzy i próbujemy dotrzeć do łóżka obijając się o meble.
- Tęskno mi za tym było.- uśmiechnąłem się odrywając lekko usta od jego ust. Dotknąłem jego członka i zacząłem poruszać ręką by go pobudzić.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz