Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2015

Od Kaneki'ego Cd Seisi'ego

Szliśmy starałem zachowywać się jak najbardziej naturalnie jak człowiek.
Po głowie chodziły mi myśli "smaczny,zdrowy,świeży,no musi być pyszny" Za długo byłem na głodzie.
Powoli zaczynała się walka z samym sobą,na szczęście dotarliśmy do jego mieszkania. Wyjął klucze i przekręcił zamek powiedziałem tylko spokojnie
-Do zobaczenia
Chłopak wszedł do mieszkania a ja poszedłem dalej.
Odetchnąłem po czym poczułem jeszcze większy głód założyłem maskę i ruszyłem na polowanie ....
Moim celem stał się "Gołąb"
Człowiek polujący na Ghoule ..szczęście mi dopisało szedł w stronę lasu cierpliwie szedłem za nim potem tylko zaatakowałem z zaskoczenia i posiliłem się po czym oparłem o drzewo ..ciało człowieka było rozszarpane jakby sfora wilków go.zaatakowała. Zaspokoiłem głód zamknąłem oczy oparty o drzewo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz