Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2015

Od Kaneki'ego Cd Agis

To nie był ten ze spokojnych wieczorów,założyłem czarny płaszcz i maskę.
Ruszyłem w stronę miasta chodziłem po dachach wieżowców wyczekując na ofiarę.Zobaczyłem faceta z wielką walizką "Gołąb" jego cel to zabicie ghouli,ludzie nas nie akceptują skoro są naszym pokarmem jednak nie każdy jest drapieżcą. Facet zmierzał w stronę lasu idealnie ruszyłem za nim ..
Musiałem być cierpliwy w końcu znalazł się w lesie.
Zaatakowałem.z zaskoczenia po czym zabiłem "kiepski z niego agent"
Rozsunąłem maskę po czym wtopiłem się w jego ciało rozszarpując niczym dzikie zwierzę. Poczułem siłę .. tak to było to czego mi trzeba. Po chwili odsunąłem się i popatrzyłem na ofiarę.
Oparłem się o drzewo oblizałem i zasunąłem maskę.
Zamknąłem oczy nagle ktoś na mnie wpadł i krzyknął spojrzałem na niego jednym okiem .. gwałtownie się odwrócił w moją stronę.
-Coś ty za jeden -spytał drżącym głosem dysząc ..
-Nie muszę Ci odpowiadać
-Ty go zabiłeś ?
-Może tak a może nie
-Ty ty jesteś Ghoulem
-Skoro wiesz to zostaniesz moją kolejną ofiarą ..-mruknąłem

(Agis)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz