Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Williama c.d Phantom'a

Mój biedny karabin... miałem go tak długo i użyłem go może ze cztery razy..
- Ma się swoje sposoby~.- zachichotałem i wypiłem trochę mleka.- Pewnej nocy po prostu go kupiłem i przyniosłem do domku~.
- A gdzieś ty w nocy wyłaził?!- zrobił duże oczy.
- Sam już nie pamiętam... chyba spać nie mogłem to poszedłem na spacer i jakimś cudem udało mi się znaleźć to cudeńko.
- Chyba zacznę cię przywiązywać do łóżka bo jeszcze kupisz czołg i zaparkujesz nim pod blokiem.
- A wiesz gdzie można taki kupić~?
Spiorunował mnie wzrokiem i skończył jeść swoje kanapki. Ja wypiłem szybko to co zostało mi w misecce i podreptałem do pokoju. Musiałem wziąć broń, dla siebie trzy noże i dwa pistolety i mały karabinek a dla Phana zwykły pistolet i latarkę.
- Chcesz kabure kochanie~?- zachichotałem zakładając swoją, była cała skórzana i na klatkę piersiową. Na udo założyłem pasek do którego przyczepiłem noże i w sumie został mi jeden pistolet... wsadziłem go za pasek spodni i byłem już gotów.
- Na co mi jak dajesz mi tylko pistolet?- zajrzał do sypialni.
- No będzie ci wygodniej, orzyczepiasz to sobie do paska i wsadzasz tam broń.- rzuciłem mu kabure a potem pistolet. To drugie trochę bał się złapać. Poszedłem do niego i zachichotałem.
- Dodatkowe magazynki i latarka na wszelki wypadek.- podałem mu.- Poproś Gefe żeby w czasie naszej nieobecności zajęła się tym karabinem i potem go odbierzemy. No i jeszcze jedno... umiesz się z tym obchodzić? W sensie że szybka zmiana magazynku, odbezpiecznie i załadowanie..

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz