Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 marca 2015

Od Phantom'a c.d. Williama

- No wiem~! - William uśmiechnął się szerzej - Widzisz, brałbyś z niego przykład, Phatuś~. - szturchnął mnie łokciem - On to potrafi docenić moje piękno w każdej możliwej postaci.
- Tak, tak.. - westchnąłem i uśmiechnąłem się pobłażliwie - ..jestem pewien, że wkrótce i on przestanie. Prędzej czy później zobaczy jaka z ciebie potrafi być menda. - to nasze przekomarzanie z jakiegoś powodu spowodowało lekki ucisk w mojej piersi. W sumie.. to mógł być już ostatni raz.
- Pewnie tak.. - rzekł chłopak z uśmiechem, ale z jakiegoś powodu nie był to uśmiech tak szeroki, jakie mają być w zwyczaju uśmiechy Willa. Raczej przyjazny, ale wyraźnie trapiło go to samo odczucie. W końcu ta gra zapewne będzie naszym końcem. Tak więc.. czy naprawdę warto?
- W każdym razie: kibicuję wam. - rzekł Bezimienny - Jestem dobrej myśli, co do waszego przeżycia.
- Jakim cudem? Zwycięzca może być tylko jeden.. - zaśmiał się gorzko Will - Przecież któryś z nas będzie musiał.. - zawiesił się - No wiecie.
- Teoretycznie. - białowłosy znowu uśmiechnął się tajemniczo - Ale jest w sumie kilka luk w zasadach, które pozwolą obejść wam śmierć. - spojrzeliśmy na niego pytająco - Pierwszym jest przeżycie egzekucji, która przecie jest organizowana przez drużynę przeciwną. Rzadko zdarza się, że jest zorganizowana na tyle dobrze, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Jednak do tego potrzebne wam będą niebywałe umiejętności.. - wzruszył ramionami - Nie liczyłbym na to, że wam się uda.
- No więc jaka jest kolejna możliwość? - ponaglił go William.
- W sumie to jedyna, którą odkryłem.. - przyznał rozbawiony  -Tylko z tej korzystano podczas edycji, w której ja uczestniczyłem. Jednak jest ich pewnie jeszcze kilka. Tylko musicie dobrze poszukać~.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz