Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 marca 2015

Od Koro c.d Izaaka

Wiedziałem na czym polega zadanie Ofiary. Martwiłem się o Kurumi pewnie się przestraszyła.
- Nie martw się Panienko wiesz że jestem silny i byle jakie obrażenia podczas walki nic mi nie zrobi.- powiedziałem spokojnie.
- Pamiętaj że zawsze mogę uzyczyc ci swojej mocy i dasz radę.- uśmiechnęła się do mnie od razu poprawiła mi humor. Spojrzałem na mężczyznę.
- Pamiętaj że Panienka jest dla mnie najważniejsza i nie pozwolę by przez ciebie będę spędzał z nią czasu... Do tego nienachodz nas i nie przeszkadzaj. Lubimy ciszę i spokój a Ty nie wyglądasz na osobę która lubuje się w takich klimatach.- mruknąłem i wstałem.
- A teraz proszę wybaczyć ale mamy parę innych spraw do roboty
Izaak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz