Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Nicole cd Joe'go

Jechaliśmy przez miasto. Szczerze - nie patrzyłam wokół. Wszystko wydawało mi się zbyt szybkie.
Po chwili dojechaliśmy.
- I jak się podobała przejażdżka? - spytał kierowca, szczerząc się, gdy ja zdjęłam kask.
- Nieźle. - mruknęłam bez zastanowienia.
- Chodź. - powiedział i ruszył po schodach do drzwi i otworzył je przede mną. Kiwnęłam głową na znak podziękowania i weszłam na komisariat.
- Gdzie teraz? - spytałam Joe'go.
- Poczekaj. - powiedział i ruszył do jednego z funkcjonariuszy, który stał przy recepcji. Chwilę rozmawiali. Pewnie o mnie i o zdarzeniu. Oparłam się o ścianę. Czekałam. Zaczęło mi się nudzić. Wreszcie podszedł do mnie.
- Idziemy. - powiedział i wskazał ruchem głowy jeden z korytarzy. Szliśmy przez niego w milczeniu. Joe otworzył jedne drzwi i gestem ręki zaprosił mnie do środka.

<Joe?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz