Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Phantom'a c.d. Williama

- Yhym.. - całym moim ciałem wstrząsnął bardzo przyjemny dreszcz i poczułem, jak się rumienię - Mi też.
- Od razu mi się przypomina, jak się poznaliśmy i chciałeś mnie porzucić na pastwę duchów.. - William mocniej ścisnął moje przyrodzenie - A potem za każdym razem gdy się do ciebie dobierałem, ty tylko na mnie fukałeś i prychałeś.
- Ale w gruncie rzeczy: wszystko dobrze poszło, nie? - zaśmiałem się - No, prawie.. jakby się nad tym zastanowić.. - znowu poczułem jakby kamień spadł mi na ramiona - ..bo w sumie gra zaczyna się już jutro...
- Nie dołuj..! - przewaliliśmy się obaj na łóżko i William wspiął się na mnie. - Bo zepsujesz klimat.
- Właśnie, jeśli chodzi o klimat... - rozejrzałem się - ..gdzie cynamonowe świeczki?
- Ojojo.. - zachichotał - ..chyba nie mamy. - zrobiłem smutną minkę - Tylko nie mina szczeniaczka.. - zasłonił sobie oczy. - Ty i tak nie umiesz być słodki.
- Ty..- przytuliłem go i przeturlałem się z nim, tak, że znowu znalazłem się na zasłużonym miejscu na górze - ..powątpiewasz w moją słodkość..?
- Naturalnie.. - zamrugał ze złośliwym uśmieszkiem na ustach.

<Williamie? Niniejszym skazuję cię na szczegółowe opisy xP>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz