Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

29 marca 2015

Od Phantom'a c.d. Williama

Ubraliśmy się, pomachaliśmy kotom i Krystynie na do widzenia, po czym opuściliśmy ten zapyziały lokal.
- Musimy jeszcze skończyć do Gefy, żeby powiedzieć jej o karabinie, nie? - spytał William - Która jest w sumie godzina?
- Jest 8.51. - westchnąłem - Może po prostu wyślę jej to sms'em. Bo chyba mam jej numer...
- W sumie to dlaczego zawsze nie komunikujecie się przez telefon? - zmarszczył czoło - U twojego ojca telewizory i tablety były na porządku dziennym, więc dlaczego tutaj nigdy ich nie widziałem?
- Mój ojciec nie mieszka w Levri, tak po pierwsze. - przypomniałem mu - A ona została oddzielona od reszty świata jakieś paręnaście lat temu.  Dlatego telefony czy telewizory to tutaj rzadkość, co nie oznacza, że ich nie ma. Po prostu trzeba potrafić je sobie załatwić po przystępnej cenie.
- Ja telefon miałem ze sobą, gdy tu trafiłem. - zauważył i zastanowił się - W sumie zawsze mnie zastanawiało co robiłem przed tym, jak wyłowiłeś mnie z jeziora. Pamiętam tylko, że ktoś mnie gonił i tyle.
- Ja wiem, że skutecznie zabijałeś moich wysłanników.. - zwróciłem mu uwagę - ..ale co robiłeś w wolnych chwilach..? - wzruszyłem ramionami - Nie mam zielonego pojęcia.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz