Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

4 listopada 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Ja tu przechodzę szok psychiczny, a on mi coś pierdoli o swoich włosach...
- Skróć je trochę.- mruknąłem patrząc na niego, Phan był przystojny i nie można mu było tego zarzucić.
Znów się odwróciłem od niego. Nie chciało mi się już dzisiaj na niego patrzeć, przykryłem się po samą głowę kołdrą i zamknąłem oczy, jeszcze znów mnie zaciągnąnie do tego jeziora.
- Na pewno? A może zmienię kolor?
- Nie zmieniaj.- mruknąłem i zignorowałem to że mnie przytula.
- To podobam ci się?
- Tak..- zaczął mnie już męczyć, ja wiem że mnie chcę odciągnąć od wody.- Możesz przestać? Nie wychodzi ci.
- Ale Will... Przecież nic się takiego nie stało, byłem tam z tobą i żyjesz.- wygrzebał moją dłoń spod kołdry i pocałował.
- Ale naraziłeś mnie na traumę, lęk, śmierć i spotkanie z rybą z którą się spotkałem!- zabrałem rękę.- Nigdy więcej nie idę z tobą do wody!
Mężczyzna przytulił mnie mocno do siebie i pomasował po biodrze.
- Kocham cię, wiesz?- szepnął mi do ucha i pocałował.
- Ide spać.- mruknąłem, aczkolwiek mi się trochę milej zrobiło.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz