Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27 listopada 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

Gdy padł na ziemię, poczułem, jak całe moje ciało zastyga, jakby ktoś nagle złapał mnie za gardło lodowatą dłonią, a ja nie miałem siły walczyć. Tak nagle po prostu uderzył w dechy..
- William. - rzekłem nie do końca go wołając, co po prostu je wymówiłem. Dopiero gdy pierwsza chwila zaskoczenia minęła, byłem w stanie poczynić jakieś środki - William? William! - dopadłem do niego i lekko uniosłem jego głowę, miał lekko przymknięte oczy i bardzo możliwe, że stracił przytomność. Albo po prostu nie ma już siły - Noż cholera.. - mruknąłem - ..z tym ma związek na pewno ta pieprzona wiedźma! - nie byłem źle nastawiony do czarownic, ale ta baba.. - Tylko ona byłaby do tego zdolna! - pobiegłem po płaszcz, ubrałem bezwładnego Willa i ruszyłem, razem w nim na rękach. - Jeszcze ją znajdę!

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz