Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 listopada 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

Odłożyłem kubek na stół i podparłem głowę, więc to o to jej chodzi... chce seksu... chciałbym go jej dać ale niestety mam zasady i zamierzam się ich trzymać.
- Tsu bo ci wystygnie.
A może ona na serio woli tego chłopaka? Niby mówiła że mnue kocha i że mnie nue zostawi ale to może powiedziała tylko po to bym się nie smucił i załamywał?
Jejku... a może ona woli teraz iść do kogoś albo iść gdzieś z kimś a nie siedzieć tu ze mną?
- Przepraszam Yassel... Nie mam już ochoty na kakao.- szepnąłem.
- Coś się stało? Źle się czujesz kochanie?- dotknęła mojego czoła chcąc sprawdzić czy mam gorączkę.
- Nie... Jest dobrze, dziękuję za troskę.
- A jak plecy?
- Trochę jeszcze bolą, ale da się wytrzymać. Usłyszałem szuranie krzesła i zaraz poczułem jak dziewczyna siada mi okrakiem na kolanach. Dotknąłem jej twarzy i drugą reka talii, nadal miała na sobie strój pielęgniarki.
- Yassel się tobą zajmie.- pocałowała mnie delikatnie.
Uśmiechnąłem się lekko pogłaskałem po policzku.

[Yass?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz