Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 listopada 2014

Od Kage c.d. Koro



Chłopak był przesłodki.
-Jasne.-powiedziałem z uśmiechem.-I mów mi po prostu Kage.
-Okej. Ka-ge.-powiedział radośnie.
Kurumi westchnęła cicho kręcąc głową. Była piękna kobietą i waderą, ale zupełnie nie w moim typie.
-Poza tym, Kurumi - san, nie jestem aż taki starszy żeby zwracać się do mnie z szacunkiem. Nie mam też jakiejś zaszczytnej pozycji.
-Ile masz lat?-zapytał mnie nagle Koro.
-Koro!-skarciła chłopaka siostra.
-Eh, to nic.-powiedziałem z uśmiechem.-Mam 3 wilcze i 19 ludzkich.
-Ja mam 2 wilcze i 16 ludzkich.-jakby się chwalił.
Uśmiechnąłem się do niego zamykając oczy. Nie był ode mnie wiele młodszy, a ja od niego starszy. Dzielił nas tylko wilczy rok i 2 ludzkie.
-Może się przejdziemy?-zaproponowałem poruszając lekko uszami.
Nigdy nie potrafiłem zmienić się do końca i zawsze pozostawały mi wilcze dodatki - ogon i uszy. To było czasem kłopotliwe bo ludzie uważając mnie za odmieńca często ciskali we mnie kamieniami, albo czym popadnie, a nieraz próbowali mnie ustrzelić.

<Koro?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz