Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18 listopada 2014

Od Williama c.d Phantom'a

No on mi tu z takimi tekastami wyjeżdża gdy ja się staram przeżyć!
- Nie uważam cię za idiotę, po prostu mam ochotę na czułości.- uśmiechnąłem się lekko i przytuliłem się do niego mocno.
Ból trochę zelżał ale nadal czułem coś dziwnego.
- Nie mogłeś tak od razu a nie wymyślasz jakieś bajki?
- Po prostu libido mi skacze.- pocałowałem go i położyłem jego dłonie sobie na biodrach.- I coś czuję że tak szybko nie odpuści~..- westchnąłem i usiadłem na nim okrakiem.
- Will nie szykuj mi się tu do jakiś ekscesów.- zaśmiał się i pogłaskał mnie po głowie.
- Ale patrz! Jestem w samych bokserkach i od razu możesz wejść~!- uśmiechnąłem się, seks chyba trochę złagodzi to zaklęcie...
- Przecież wczoraj robiliśmy.- westchnął i objął mnie mocniej.
- No dobra, z tym mogę zaczekać do wieczora... ale teraz buzi~!- coś chciał powiedzieć ale zatkałem mu usta swoimi i od razu wsunąłem język do środka. Phan chyba był trochę zaskoczony ale na razie nie protestował a ból mijał jakby igła się cofała.
- Dziękuję~!- zachichotałem i jeszcze pocałowałem go w nos.
- Proszę...- miał trochę zachrypły głos.- Co dzisiaj porobimy? Może wybierzemy się do miasta, hm?
- Eee... Do miasta...?- no to mogiła, tam Phan mnie nawet za rękę ni złapie.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz