Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 listopada 2014

Od Williama c.d Phantom'a

- Will!- Phantom złapał mnie bym się nie ruszał.
- Phantom.. Ja już nie mogę...!- krzyknąłem drżąc i wbijając palce w podłogę. Jeśli nie umrę od bólu to z wykrwawienia.
- Możesz, damy radę, zobaczysz.- złapał mnie i położył sobie na kolanach.
- Nie damy.- wyplułem kolejną porcję krwi.- To tak boli..- jeknąłem i ścisnąłem jego rękę. Łzy leciały mi bez przerwy po policzkach i cały drżałem, nie umiałem się opanować i już nawet ruszyć. Straciłem całe siły.
- Wytrzymaj jeszcze troszkę.- czułem jak zaczyna mnie głaskać.
- Nie chcę...- jęknąłem.- Przepraszam cię za dzisiejszy dzień.
- Nie przepraszaj, nie przepraszaj.- zaczął się kiwać a z jego oczu popłynęły łzy.
Złapałem się za serce gdy zaczęło cholernie boleć. Miałem wrażenie że ktoś mi je rozrywa na dwie części. Wygiąłem się w łuk otwierając usta w niemym krzyku i wytrzeszczyłem oczy z przerażenia.
Potem opadłem bezwładnie i przymknąłem oczy.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz