Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

8 listopada 2014

Od Kage c.d. Koro



Na moich policzkach pojawiły sie lekkie rumieńce. Chłopak był nieco ode mnie wyższy, ale tym nie byłem raczej zaskoczony. Bardziej zszokowała mnie jego otwartość i to, że mnie przytulił. Nikt nigdy mi czegoś takiego nie zrobił wiec nieco zbiło mnie to z tropu.
-Ah, nic nie szkodzi Wyrocznio.-powiedziałem z lekkim uśmiechem i podrapałem się palcem po czerwonym policzku.
Oboje przyglądali mi się uważnie i trochę dziwnie się poczułem. Musiałem wybrnąć jakoś z tej sytuacji bo zaczynało mi być gorąco, a serce waliło mi jak oszalałe.
-N-nie wiedziałem, że Wyrocznia ma młodszego brata.-powiedziałem.
Właściwie to chyba nikt nie wiedział, ale czy to było takie istotne? Jak dla mnie nie. Byli rodzeństwem, byli więc było w porządku.
-Może i tak jednak to mój młodszy brat.-powiedziała Kurumi.-Nieposłuszny, młodszy brat.
-Nie jestem nieposłuszny.-stwierdził z uśmiechem.
Jego ucho zrobiło się równie czerwone jak moje policzki, a nawet bardziej. Nawet jego aura wesołości i radości była niezwykle silna. Jego osobowość również dziwnie mnie przyciągała. Był niezwykły i charyzmatyczny nawet pomimo jego niecodziennego zachowania.
-W każdym razie cieszę się, że mogłem pomóc.-powiedziałem lekko się kłaniając.
Doskonale znałem swoją pozycję i miejsce więc szanowałem Wyrocznię i jej brata. W sumie to chłopak całkiem mi się spodobał. Nawet za bardzo...

<Koro?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz