Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

16 listopada 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Cóż... Można się było spodziewać takiej odpowiedzi i w sumie wiedziałem że taka będzie, Phantoma nie stać na więcej i chyba czas się do tego przyzwyczaić.
Podniosłem się i ruszyłem za nim, czy naprawdę jestem taki brzydki że go nie pociągam? Zawsze miałem bardzo dobre powodzenie nie tylko wśród kobiet ale też mężczyzn... Czyżby coś się u mnie zmieniło? Chyba raczej nie, to Phantom jest na tyle spaczony że nie umie dojrzeć moich zalet, jego pewnie pociągają dziewczyny, a ja dziewczyną nie jestem chodźbym nie wiem jak chciał to raczej nie uda mi się nią zostać. Martwi mnie też to że zaczynam się czuć jak małżeństwie z 30 letnim stażem, tam też nie ma uczuć i mąż raczej ogląda się za młodszymi dupami...
Chyba że to teraz jakieś moje chore paranoje, po prostu nie jestem pociągający dla Phantoma. Przykre ale prawdziwe i tyle.
- Will? Znowu się fochnąłeś?- usłyszałem westchnięcie chłopaka.
- Hm? Nieee~.- uśmiechnąłem się i zacząłem odpinać guziki koszuli.- Zamyśliłem się po prostu.
- Nad czym?
- A myślałem ile kurzu się w domu nazbierało i nad tym czy nie wrócić do starej fuchy.- zaśmiałem się i włączyłem wodę by wanna się napełniła.
- Po co?- spojrzał na mnie zdziwiony i zdjął bokserki.
- By się nie nudzić w domu i mieć pieniądze na wydatki.- wzruszyłem ramionami i wlazłem di ciepłej wody.
Mężczyzna zaraz potem dołączył do mnie, wziąłem żel do ręki i wylałem sobie na klatkę piersiową, potem zacząłem się myć, w sumie Phan miał rację kąpiel dobrze mi zrobi.
- Podasz mi szampon~? Muszę sobie umyć głowę, bo moje włosy są w okropnym stanie.- skrzywiłem się łapiąc palcami dłuższy kosmyk moich czarnych włosów. Trzeba by było je podciąć bo są trochę za długie i jeszcze trochę i zaczną się krecic...- Co chcesz dzisiaj robić?- spojrzałem na Phantoma myjąc sobie włosy truskawkowym szamponem który mi podał.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz