Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18 listopada 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

- Tak, miasto. - zaśmiałem się - Wiesz: budynki, ludzie, sklepy, kawiarnie.. może jakiś festyn albo coś..
- Tak, tak. - westchnął - Pamiętam co to jest miasto. Nie wiedziałem po prostu, że w pobliżu jakieś się znajduje.
- Gdy jechałem pociągiem, to widziałem jedno przez okno. I nie wyglądało to tak, jakby było bardzo daleko.. - uśmiechnąłem się - ..więc możemy się w każdej chwili tam przejść. Co powiesz na kino, albo coś w tym rodzaju?
- Normalnie byłbym baardzo chętny... - spoglądał na boki i zaczerwienił się lekko -..ale rozumiesz, dziś mam jakiś taki dzień... w mieście raczej się nie pocałujemy, no nie?
- Nie. - rzekłem stanowczo i szybko. Nie to, że wstydziłem się Williama. Ja po prostu nie znosiłem tych dziwacznych spojrzeń innych ludzi; zawsze wwiercali we mnie te swoje wielkie gałki, a ja wtedy nie wiedziałem jak się zachować. - Ale chce ci się cały czas siedzieć w domu?
- Mówiłeś, że jesteś do mojej dyspozycji.. - przylgnął do mnie - ..a ja chcę ciebie tutaj~!
- No dobrze, jeśli tak bardzo chcesz, to tu zostaniemy.. - miałem ochotę na wyjście, ale jeśli chciał.. to zostanę. Miałem jednak nadzieję, że nie będzie mnie tak molestował cały dzień.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz