Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 listopada 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

Zaczynam mieć wrażenie, że dla Yassel seks to dowód miłości, coś w stylu "jeśli mnie kochasz to mnie przeleć". Nie jestem pewien czy to właśnie na tym miłość polega i nie jestem pewnien czy poprawnym jest to co chcę teraz zrobić.
Pociągnąłem ją do pokoju i pchnąłem na łóżko, chyba nie wiedziała co się dzieje, bardzo rzadko bywam tak stanowczy i niedelikatny, ale ta sytuacja mnie naprawdę poruszyła. To przykre, że Yassel nie wierzy w moje uczucia, bo ja ją naprawdę szczerze kocham i jestem gotów zrobić dla niej wszystko.
- Tsu... Co ty?
Żałowałem, że nie mogę jej zobaczyć, jej twarzy, jej ciała i jej emocji, naokoło siebie miałem tylko pustkę, to nie było ani trochę przyjemne.
Dotknąłem jej ramion i pchnąłem tak, że leżała pode mną. Nie miałem zbytnio pomysłu jak zacząć więc po prostu złączyłem nasz usta w namiętnym pocałunku i wsunąłem język do środka, czułem jak dziewczyna objęła moją szyję i trochę się podciągnęła by być bliżej mnie. Moja jedna ręka powędrowała pod jej sukienkę, zadarłem ją do góry bym mógł dotykać jej brzucha, jestem pewien że wyglądała przesłodko.
- Mówiłeś, że ze mną tego nie zrobisz...- jęknęła cicho gdy ja przeniosłem się z pocałunkami na jej szyję.
- Bo nie zrobię, nie wejdę w ciebie, po prostu cię dopieszczę skoro ma to udowodnić że cię kocham.- odpowiedziałem szybko i zająłem się robieniem jej malinki.- Poza tym i tak nie mamy prezerwatyw.

[Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz