Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 listopada 2014

Nowe rasy grywalne

Wiem, że w tym tygodniu mamy taki mały zastój, ale byłam chora i w sumie nie było jak czegoś napisać. Źli ludzie pokuli mnie igłami tak nieporadnie, że teraz mam przez nich siwą łapę. Przeklinam cię polska służbo zdrowia!

A teraz przejdźmy do sedna: w sumie myślałam nad dodaniem jeszcze kilku(nastu) nowych ras dostępnych dla postaci, ale oczywiście nasz drogi formularz się nie zapisał i nie mogę go edytować. Tak więc wygląda to tak, że musiałabym go napisać od początku (why...? ;-;) i dodać te rasy. Jak mi się znowu nie zapisze, to się wkurzę i to poważnie (do tego stopnia, że wrócimy do formularzy tradycyjnych, albo zostawię wam wolną rękę i karty postaci będziecie sobie budować sami) więc chcę zrobić z jedną edycją jak najwięcej.
Otóż proponowane rasy to: wampir, istota nieumarła, bożek, elf, nimfa, harpia i android (w sumie nie jestem do końca przekonana, ale podoba mi się ten pomysł). A wy macie jakieś pomysły? Napiszcie mi proszę pod tym postem własne propozycje ras. Nie zapomnijcie się podpisać - autorów najlepszych pomysłów czeka nagroda :)
Edit: jak na razie wprowadzone zostały:
- wg. mojego pomysłu -elfy i anthropoidy, androidy, świetliści, wampiry, dżiny.
- wg. pomysłu Kage - żywiołaki, Kitsune, Homunkulusy, smoki, ghoule.
Myślę, że tyle chyba wystarczy.. czyż nie? c:
Kage otrzymuje tytuł "Tańczący z Wróżkami" i 1000 talarów do kompletu.

Niedługo zaktualizuje formularz. Kibicujcie xd

2 komentarze:

  1. Ja proponuję:
    -Zmiennokształtnych/łaki(tzn. Wilkołaki, kotołaki itp.)
    -Lamie/Nagi
    -Taury(tzn. centaury itp.)
    -Uskrzydlonych(coś jakby anioły, ale pochodzące z 'ziemi')
    -Smoki
    -Homunkulusy
    -Pixy
    -Żywiołaki
    -Syreny i Trytony
    -Slimy
    -Ghule
    -Kitsune
    -Dullahany
    -Ignis
    -Mumie
    -Doppelgangery
    -Wiedźmy
    -Selkie(coś jak syreny, ale mają focze ogony)
    To chyba tyle.
    By Kage :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiennokształtni to pierwsza rasa wprowadzona na tym blogu. Tylko pod nazwą "hybryda". Nagi są niestety jedną z części pospolitej fauny i liczone są do zwierząt. Wiedźmy również są dostępne.
      Reszta jak najbardziej c: dziękuję za tak ambitny komentarz.

      Usuń