Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 lipca 2015

[Wielka powódź] Od Seisi'ego c.d Phantoma

- Poszedłbym do domu.- westchnąłem.- Ale wtedy byłoby mi nudno, więc raczej pójdę z tobą.- uśmiechnąłem się i ruszyłem za nim. Stawiał takie duże kroki że nie mogłem nadążyć, ale jakoś się udawało.
- No to idziemy.
- Chcesz polować na te syreny?- zapytałem i przeszedłem nad jakąś gałęzią.
- Jasne, trzeba je wytępić bo będą zjadać ludzi.- wzruszył ramionami.
Jestem ciekaw co by powiedziała Śmierć gdyby mnie teraz widziała, byłaby dumna, czy zawiedziona, że pakuje się w kłopoty bez jej wiedzy? Przecież będę czynić dobro! Nie może być przez to smutna.
- Poznam twoją dziewczynę?- zastanowiłem się chwilę.- A nie... To współlokator.
- Najwyraźniej go poznasz.- zaczął wyjmować klucze. Chyba zbliżaliśmy się do budynku w którym mieszkał, w sumie to mieszkałem całkiem niedaleko.
- Jaki jest?
- Ciężko powiedzieć.- zaśmiał się.- Zobaczysz...
 Nie wiem dlaczego ale te słowa wzbudziły we mnie niepokój.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz