Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 lipca 2015

[Wielka powódź] Od Seisi'ego c.d Phantoma

To co ujrzałem... No cóż, nie spodziewałem się, że jego współlokator taki jest, ale widocznie to nie jest tylko jego współlokator, tylko partner. Nie mam nic do gejów, sam jestem biseksualistą, więc nie wiadomo w kim ja się zakocham.
Chłopak wydawał się być bardzo... żywiołowy i narwany. No i wydawał się być osobą która za wszelką cenę chce by każdy zwracał na niego uwagę. Tacy ludzie zawsze mnie zadziwiali, wbrew pozorom potrafią sobie doskonale radzić z ludźmi.
- Kto to jest zboczeńcu?!- wydarł się chłopak.- Sprowadzasz do domu jakieś niewinne dziewczynki?
- Jestem chłopakiem.- odezwałem się.- Mam na imię Seisi i spotkaliśmy się z Phantomem przypadkiem, uratował mnie od syreny.
- Phantom zawsze był bohaterem.- nagle się rozpromienił i przytulił mnie. Zacząłem go dążyć bardzo dziwnym zaufaniem chociaż wcale go nie znałem.- I rzeczywiście jesteś chłopcem.- uśmiechnął się.- Ja ma na imię William.- nagle zesztywniał i spojrzał na Phantoma z dziwnym uśmiechem.- Phan~.. A może Seisi zostanie naszym synkiem~?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz