Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 lipca 2015

(Wielka Powódź) Od Phantom'a c.d. Seisiego

Jakaś dziewczynka w uroczych kaloszkach ochlapała mnie wodą z parasola, ale byłem zbyt zapatrzony na stosy kabanosów na ladzie, żeby zwrócić na to uwagę.
- Bardzo przepraszam! - usłyszałem nagle męski głos i rozejrzałem się zdezorientowany - Straszna ze mnie niezdara.. - spuściłem wzrok na dziewczę i zrozumiałem, że to wcale nie jest dziewczę. Albo jest tylko.. przeżywa trudny okres hormonalny. -  Jeszcze raz przepraszam za to co zrobiłem.
- Aaaa.. - wszystko stało się jasne - ..nie, nic nie szkodzi. W sumie to nawet tego nie zauważyłem. - zapewniłem drobnego chłopca.
- Cieszę się - uśmiechnął się, zadowolony - ..pan też po jedzenie? - właśnie mi tyknęła brewka, bo zacząłem się zastanawiać, co innego mógłbym w spożywczaku kupować, ale szybko się poprawił - W sensie, co za głupie pytanie.. - zaśmiał się - ..chodziło mi o to.. ten.. okropna pogoda, nie?
- W rzeczy samej.. - kiwnąłem głową - ..w dodatku wywaliło kanalizację.
- Naprawdę? - spytał zaskoczony - Nie miałem pojęcia.
- Przed chwilą się dowiedziałem.. - przyznałem - ..bo tak to też byłem zdziwiony. Niby XXI wiek, a i tak dochodzi do sytuacji, w których obywatelom brak podstawowych usług. - pokiwał głową.
- Racja. - rzekł i zapadła cisza.


<Seisi..?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz