Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27 kwietnia 2015

Od Isabelle

Wstałam. Byłam na.... drzewie? No tak. Przecież tu zasnęłam... Po szklanym pojemniku to całkiem miła odmiana.
-Muszę znaleźć sobie jakieś mieszkanko...-mruknęłam.
Przeciągnęłam się. I spadłam.
Ból przeszył moje plecy. Nie ma to jak dobry początek dnia.
Podniosłam się i masując sobie kręgosłup ,ruszyłam w stronę ulicy. Weszłam do taniego butiku i spojrzałam w lustro. Była w nim średniego wzrostu postać, o długich szarych włosach i czarnych skrzydłach. Gdyby nie ogromne ilości blizn na ciele można ,by uznać ,że jestem Morthewią.

Niestety sprzedawczyni nie podzielała mojego zdania i wywaliła mnie że sklepu , obrzucając przy okazji stekiem niezbyt kulturalnych przezwisk. Odbiegłam od balustrady i wpadłam na kogoś, przy okazji przewracając jego/ją.
Moją twarz oblał rumieniec.

-Ojć. Przepraszam...

<Ktuś?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz