Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

1 października 2014

Wielkie czystki

Tak jak obiecałam zrobiłam "wielkie czystki". Usunęłam ponad 10 członków, którzy nie pisali/usunęli konta/mieli mnie gdzieś bardzo głęboko. No więc cieszmy się stanem obecnym - ocaliłam jeszcze kilka osób, do których zostały rozesłane wiadomości, więc nie wiadomo czy odejdą. Tak więc skład watahy na dzisiejszy dzień wygląda tak:
- Phatuś,
- Willuś,
- Kage,
- Tsu,
- Beatrice,
- Kurumi,
 - Snowy (jeszcze nie wiadomo),
- Narcyza,
- Phoe,
- Axen,
- Falsitatis,
- Lara (w sumie nie wiadomo),
- Katy,
- Lileith,
-  Luhanna.
Ale nas mało się zrobiło, co nie?

Zajęłam się trochę blogiem, powstały dwa bannery, uznałam, że naszym znakiem "firmowym" będzie kruk, pojawił się on więc zamiast płatka śniegu na logo. Jest nowy nagłówek, nowe tło, nowy szablon. 

2 komentarze:

  1. Ocaliłaś, te kilka osób i razesłałaś wiadomości do nich? Ja nie dostałam wiadomości i nie rozumiem czemu. Liczę na odpowiedzi.
    Snowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? To dziwne, bo wysyłałam je do wszystkich osób. Możliwe, że przypadkowo zamknęłam przedwcześnie kartę i wiadomość do cb nie doszła. Jeśli tak to bardzo przepraszam za niedopatrzenie.

      Usuń