Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Zachichotałem szczęśliwy że Phan się rozbiera, tak dawno się razem nie kompaliśmy~.
Gdy tylko wszedł do ciepłej wody to przytuliłem się do niego mocno. Tabletki zaczęły działać i ból głowy zaczął ustępować, z resztą na ramię też to podziałało.
- Tak dawno już się nie byliśmy w wannie razem.- pogłaskałem go po torsie, wziąłem jego żel i wylałem sobie na dłonie.- Ale teraz już możemy~!
- Ano możemy.- zaśmiał się a ja zacząłem go myć.- Jak się czujesz?
- Dobrze~!- uśmiechnąłem się i namydliłem mu buźkę.- Zamknij oczka bo ci naleci i zaczniesz się na mnie drzeć~.
- Już nie przesadzaj.- złapał gąbkę i gdy opłukiwałem mu twarz to zaczął mnie myć.
- Nie przesadzam, z ciebie po prostu jest niedelikatna maruda.- mruknąłem gdy czułem jak szokuje moją skórę.
- A ty jesteś gnojek i menda.- zaprzestał swoich ruchów i zbliżył usta do mojego ucha.- Którą kocham.
Zrobiłem się cały czerwony i uśmiechnąłem się uroczo.
- Jak słodko Phan~..! Ale i tak ty będziesz na dole~!- zacmokałem.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz