Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 października 2014

Od Lileith c.d. Kakashi'ego

Nie no, teraz to już w ogóle rozbawiona, nie mogąc powstrzymać śmiechu, odparłam:
- Co ja zamierzam zrobić... Wiesz, aż się sama muszę zastanowić - parsknęłam - Zamierzam Cię zabić, ewentualnie pociąć. Mnie takie zabawy bawią, a że tak bardzo Cię nienawidzę, problemu mieć nie będę. Dlatego łaskawie też go nie miej i za jakiś czas daj mi się zabić. Oczywiście chcę, abyś się stawiał, inaczej nie byłoby zabawnie. Z drugiej strony więcej zabawy mam z mordowaniem aniołów, a nie z przygaszonym pierwotniakiem. - zachichotałam przy końcu, po czym przybrałam lodowaty wyraz twarzy.
- Za co Ty mnie nienawidzisz? Za to, że jestem sobą? - stwierdził z takim spokojem, że wszystko się we mnie gotowało.
- Widzisz, ja nienawidzę wilków. To zdradliwe chamy, wykorzystujące wszystkich jak idzie. Dlatego ja wyrzekłam się bycia wilkiem. Poza tym, Twój charakter jest naprawdę... Zachowujesz się jak ktoś kto został wpierdziel przez mamuta i zapomniał kim jest. Także weź przetań mnie irytować... - nie zdążyłam dokończyć, gdyż nic nie mogłam powiedzieć. Za co to kara, to nie wiedziałam, ale niezywkle mnie to bolało. Cofnęłam się o parę kroków do tyłu, chwiejnie, bo chwiejnie, ale.... Po chwili znów stanęlam normalnie, choć kątem oka wciąż obserwowałam las. "Nie zabijaj go...." - nie no, dlaczego akurat teraz?! Tak bardzo chcę go zamordować.
- Basiorze Kakashi - zwróciłam się ciężko do samca, a mój głos zmienił się na nieczuły, wręcz wyprany ze wszelkich uczuć - Wiesz o mnie wszystko co musisz, a ja o Tobie, moja ofiaro, nie wiem nic. Może byś coś dodał o sobie? - syknęłam.
- Nie, nic nie dodam - odparł. Uśmiechnęłam się, po czym stwierdziłam, że jego odpowiedź bardzo mnie cieszy. Chciałam jak najszybciej umknąć w las, toteż umilkłam na moment.
- Dobra, idę. Miej tą satysfakcję, że zabiję Cię ja, a nie ktoś inny - stwierdziłam i wstałam.

Kakashi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz