Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

- A zdołasz z takim bólem głowy..? - przekrzywiłem głowę i spojrzałem na niego ciut krytycznie - Pokładam w to wątpliwość.
- Już nic mnie nie boli, już nic mnie nie boli..~! - William zaczął się zarzekać, ale momentami na twarzy nadal miał ten kwaśny wyraz - A jak mi umyjesz plecki to już kompletnie wszystko mnie przejdzie.
- Kąpać się z tobą pójdę.. - obiecałem - ..ja mówiłem o tym twoim drugim pomyśle.
- Jestem w pełni dysponowany! - zapewnił mnie - Tylko trochę nieprzytomny po nocy, rozruszam się i zaraz mi przejdzie, zobaczysz.. - westchnąłem niepewny co powinienem zrobić, ale w końcu podążyliśmy w stronę łazienki, zobaczymy co będzie jak chłopak wygrzeje się w ciepłej wodzie, może mu to pomoże. - Daj truskawkowy.. - rzekł gdy sięgnąłem na półkę z płynami kąpielowymi - Uwielbiam go. - odkręcił kurek gorącej wody i zaczął się rozbierać - O, jak cieplutko się zaraz zrobiło. Rozbieraj się Phatuś.
- Ja nie.. tylko pomogę ci się wykąpać..- wlałem płyn i zakręciłem.
- Ty też, wczoraj się nie kąpałeś! - krzyknął oburzony - Śmierdzisz pająkami. - westchnąłem, z nim nie ma się co sprzeczać. Poza tym faktycznie, byłem tak wykończony, że zasnąłem od razu. Zacząłem więc zdejmować z siebie ubrania, a William wydał triumfalny pisk.

William?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz