Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Jakoś tak nic mi się nie śniło, kilka razy zasypiałem przez gaz, ale za każdym razem nic a nic mi się nie śniło, to trochę frustrujące.
Obudził mnie zimny kubeł wody wylany prosto na twarz. Siedziałem na krześle w jakimś pomieszczeniu przypominającym piwnicę. Miałem z tyłu związane ręce i nogi przywiązane do krzesła przez co nie mogłem wstać. Nic kompletnie nie widziałem prucz Mihawka stojącego przede mną.
- Jak się czujesz Will?
- Znakomicie, dzięki za troskę~!- zachichotałem.
- Słyszałem że miałeś bliskie spotkanie z pająkiem...
- No niestety, trochę wyszedłem z wprawy, ale~...- wtedy mężczyzna zamachnął się i uderzył mnie w twarz tak że mi pękła warga i poleciałem z krzesłem na podłogę.
- Nadal za dużo gadasz..- warknął i kopnął mnie kilka razy w brzuch.- Ale nie zabiję cię jeszcze. Chcę żeby to widział ten twój Phantom.
- Jaki Phantom?- prychnąłem chociaż zalała mnie fala strachu, po co on chce mieszać w to Phantusia!?- To zwykła zabaweczka~!- zachichotałem.
- Oj ty zawsze tak dobrze kłamiesz!- zaśmiał się i zalała mnie fala wściekłości, od razu użyłem swojej mocy o dość wysokim natężeniu ale to nawet na niego nie podziałało.- Buty z gumową podeszwą!- uśmiechnął się i znów mnie skopał.- Przyprowadzę go tu i zobaczy jak będziesz się męczył umierając w powolnych agoniach.- pokazał mi strzykawkę z jakimś płynem.- Dostaniesz całą dawkę jak będziesz grzeczny, ja niedługo wracam.
Schował strzykawkę i zaczął się wycofywać, gdy zamknął za sobą drzwi to zacząłem się szarpać i próbowałem szukać czegoś czym mogę przeciąć liny. Noże mi zabrał ale tu się może coś znajdzie...

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz