Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Już miałem biec do sypialni kiedy przypomniałem sobie że muszę jeszcze umyć zęby. Szybko dorwałem się do swojej szczoteczki którą kiedyś tu przyniosłem i zacząłem myć swoje kiełki.
- I kto tu będzie pierwszy?- usłyszałem jego prychnięcie i objął mnie od tyłu.
- Ja!- mruknąłem niewyraźnie i wyplułem pastę i wypłukałem usta.
- Zobaczymy.- zaśmiał się i pocałował mnue w kark.
Zaraz potem ruszył do drzwi biegiem, zacząłem go gonić i próbowałem wyprzedzić ale wynikiem tego było że oboje w tym samym czasie rzuciliśmy się na łóżko.
- No dobra remis~..- usiadłem okrakiem na jego brzuchu i zacząłem go całować. Najpierw delikatnie ale potem wsunąłem język do jego ust. Pochylałem się nad nim i mocno trzymałem jego ramiona, a jego ręce,  co bardzo mnie zdziwiło, wsuwały mi się pod koszulkę.
Musieliśmy zrobić przerwę na oddech, ale zaraz potem znów nasze usta się złączyły się w żarliwym pocałunku.
- W końcu się doczekałem tej chwili~.- uśmiechnąłem się i zdjąłem jego koszulkę.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz