Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2014

Od Williama c.d Phantom'a

- Nie ignoruje cię.- usłyszałem jego głos i poczułem jak głaszcze mnie po biodrze.- Ale chcę iść spać.
- To spadaj na bambus prostować banany.- mruknąłem.
Czułem się trochę lepiej niż kilka chwil wcześniej, nadal jednak bolała mnie głowa i było mi niedobrze, a Phantom się nawet mną nie interesuje, na pewno specjalnie naszykował tą wódkę.
Wypłukałem usta wodą którą chłopak mi wczoraj zostawił na szfce. Ułożyłem się wygodniej w łóżku i zamknąłem oczy, byłem wręcz wykończony.

Obudziłem się kilka godzin później, łeb mi pękał ale przynajmniej mdłości przeszły.
Przetarłem oczy i potem ramię bo coś zaczęło nieźle mi dokuczać. Rozejrzałem się i odkryłem że nie ma tu Phantom'a.
- Phan?- ziewnąłem i usiadłem na łóżku.
- Jestem.- wszedł do pokoju ze szklanką wody i tabletkami.- To na kaca.
Wziąłem od razu dwie tabletki i zwlokłem się z łóżka i przytuliłem lekko do chłopaka.
- Chyba muszę się umyć.- ziewnąłem.
- No chyba musisz.- prychnął.
- A umyjesz się ze mną~?- uśmiechnąłem się lekko.- Może się potem zabawimy~?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz