Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 października 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

- Nie wiem Yassel. Jesteś jeszcze młoda i...
- Ale kochasz mnie?- jęknęła kładąc się na moich plecach.
Zamknąłem oczy i westchnąłem, nie miałem bladego pojęcia dlaczego tak się podobam dziewczynie, przecież jestem niepełnosprawny i nie jestem w stanie zapewnić jej niektórych rzeczy np. Nie zobaczę jej nowej fryzury lub tego jak pięknie wygląda w sukience.
- Kocham.- odparłem szczerze.
- To dlaczego nie chcesz się ze mną kochać?- skrzeknęła z wyrzutem i znów zaczęła mnie masować.
Muszę przyznać że to mi na prawdę pomogło, mimo że nadal bolały mnie plecy to już o wiele mniej.
- Uważam że masz na to za mało lat.
W tym momencie poczułem duży ból rozchodzący się po całym kręgosłupie, coś strzyknęło, a ja krzyknąłem.
- Przepraszam!- Yas pogłaskała mnie po plecach.- Ale musiałam ci tak zrobić by cię nie bolało więcej.- zsunęła się ze mnie i położyła obok.- I nie jestem za młoda na miłość z tobą.- przytuliła się do mnie, od razu ją objąłem i pocałowałem delikatnie w usta.
- Na taką miłość nie jest jeszcze czas.- zamknąłem oczy.- Teraz odpoczniemy.
- Ale Tsuuuu~!- dźgnęła mnie w brzuch.- Ja chcę teraz! Dlaczego nie chcesz?! Dlaczego, dlaczego, dlaczego..?!
Westchnąłem i zakryłem jej usta swoją ręką by nie marudziła tak dużo.
- Po prostu nie chcę cię zawieść.
- Fyli?- mruknęła.
- Yassel... Jakoś mi się nie chce wierzyć że będziesz szczęśliwa z kaleką.

[Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz