Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 października 2014

Od Kakashiego Cd. Lileith

Odwróciłem się od wadery.
Szedłem dalej, nie myśląc nic zmierzałem na północ.
Droga była spokojna, nie było żadnych nie przewidzianych zdarzeń.
Robiło się coraz ciemniej, księżyc był w pełni.
Po kilku godzinnej wędrówce uznałem że czas odpocząć.
Zatrzymałem się przed ogromnym dębem, który rósł obok dróżki.
Oparłem się o jego gruby pień i wyciągnąłem książkę.
Zacząłem ją czytać, kilkanaście minut później zasnąłem.
Obudziłem się wcześnie rano, słoneczko jeszcze spało.
Ruszyłem w dalszą drogę.
Po długiej wędrówce, napotkałem strumień.
Uklęknąłem przed nim, spuściłem maskę i zacząłem pić zimną wodę.
Po chwili maska znalazła się na swoim miejscu.
Wstałem od strumienia, powróciłem na szlak.

Lileith?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz