Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

- Chyba śnisz. - parsknąłem - Jestem ciekaw jak się dostaniesz na górę.. - chichocząc wywalił język na wierzch - ..no ale podobno fantazjowanie uwalnia hormon szczęścia, który wpływa pozytywnie na samopoczucie i przyćmiewa ból, poza tym uwalnia się on również przy śmiechu i wpływa na cały organizm. W twoim przypadku się do przyda.
- Hihi~! - William wyszczerzył się uroczo - Będę nieśmiertelny~! - parsknąłem - A gdybym faktycznie był niezniszczalny, to jak myślisz: spędziłbyś ze mną całą wieczność?
- Zważywszy na twój charakter, to wykończysz mnie o wiele szybciej, niż ta wieczność minie.. - westchnąłem i sięgnąłem po ręcznik - ..dobra, wyłazimy. Woda szybko stygnie. - jęknął niechętnie i wyciągnął ręce czekając, aż podam mu ręcznik w białe kotki - Tak w ogóle to przeprowadzamy się tutaj, tak?
- Tak.. - kiwnął głową zadowolony i wyskoczył z wanny - Będę pierwszy! I wygrzeję ci łóżeczko..~! - zaczął szybko się wycierać i ubierać, widać, że tabletka działa.

William?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz