Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

6 października 2014

Od Phantom'a c.d. Tsugaru

- Nie mam pojęcia - przyznałem, a Tsu spojrzał na mnie moimi fioletowymi, zdziwionymi oczami i doszedłem do wniosku, że moja twarz nieatrakcyjnie się marszczy, gdy tak robię - Jeszcze nie wydedukowałem. - już chciał coś powiedzieć, ale mu przerwałem - Myślę, że po prostu będziemy je wszyscy siec do puki nie padną.
- To nie jest oryginalny pomysł.. - burknął - ..ale jak będzie skuteczny.. - wyciągnął katanę i już po chwili stanęliśmy grupą na drzewie - Trzeba wywabić pająki na dół, nie możemy z nimi walczyć w sieciach.
- Albo je spalmy. - zaproponowałem i spojrzałem na Beatrice - Mamy tu przecież od tego specjalistę.
- Jasne - uśmiechnął się Tsu z nowym entuzjazmem - Może jednak dożyję i wrócę do Yas..

<Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz