Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 kwietnia 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Cóż za szlachetny gest ze strony Phantusia, że chce się mną opiekować, postaram się jak najmniej marudzić~!
Chłopak miał bardzo wygodną kanapę, dobrze mi się spało, jednak gdzieś w połowie nocy obudził mnie ból głowy i uderzenie nagłego gorąca. Otworzyłem oczy i pociągnąłem nosem, Phantom będzie mi musiał skombinować jakieś chusteczki, bo mu wszystko zasmarkam.
Rozejrzałem się po pokoju i odkryłem się, bo zrobiło mi się cholernie gorąco. O dziwo chłopak spał na fotelu. A przecież mógł spać ze mną~!
- Phantom...- jęknąłem cicho, no bo w końcu tu obowiązywała jakaś cisza nocna, nie? Nie mówię o Kryśce, ale o Mieczysławie, przecież on jest miśkiem pracującym, musi się wyspać.- Phantom...- powiedziałem trochę głośniej siadając na łóżku.
To pomogło, chłopak się obudził.
- Will? Kładź się!- mruknął.
- Ale Phantuś~... Gorąco~.. Boli mnie głowa... I z nosa mi leci...- wytarłem nos ręką.
- Już ci niosę chusteczki.- od razu się podniósł i poszedł do jakiegoś pokoju, wrócił z wielką paczką chusteczek pachnących aloesem.- Połóż się.- powiedział stanowczo.
Posłusznie wykonałem jego polecenie, jednak się nie przykryłem, było mi zbyt gorąco. Wziąłem jedną chusteczkę i porządnie wysmarkałem nos. Phantom, znów zaległ na kanapie.
- Dasz radę zasnąć?
- Chyba nie...- przekręciłem się na brzuch stwierdzając, że tak mi się będzie lepiej oddychać.- Ale ty idź spać.- zacząłem czuć, że mięśnie mnie bolą. Czy Phantom nie ma tu jakiś tabletek przeciwbólowych?!
- Mówiłem żebyś się przykrył.- znów wstał i wziął koc potem mnie przykrył. Jednak w pewnym momencie się zawahał i wlepił we mnie wzrok.
- Co to?
- Co?
- To co masz na plecach, po czym to?
- Nie wiem.- wzruszyłem ramionami, nie sądziłem, że Phantom zwróci uwagę na te dwie blizny.- Mam przecież amnezje~... Pamiętam tylko, że bolało... Phantuś, masz jakieś leki na ból głowy?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz