Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 kwietnia 2014

Od Argony cd. Lucy

- Po co? - zapytałam, mój wzrok był mętny. Patrzyłam na waderę, ale tak na prawdę jej nie widziałam - Czy to ma jakieś znaczenie?
Przybyszka zdawała się nie rozumieć pytania.
- Jak to po co? Jak to "czy to ma jakieś znaczenie"? - zmarszczyła lekko brwi - Co masz na myśli?
- Co daje wataha, prócz smutku jej utraty? - znów spojrzałam na znikający srebrny glob
- Utraty? Przecież nie zostaniesz z niej wyrzucona! - wadera wydawała się zniecierpliwiona? poirytowana? zdziwiona? nie byłam w stanie dokładnie odczytać jej uczuć. Zbyt krótko ją znałam
- W krotce się rozleci - odparłam ponuro - jak nie za rok, nie za dziesięć lat to za dwadzieścia...

(Lucy? Emm... nie potrafię dobrze posterować twoją postacią...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz