Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5 kwietnia 2014

Od Phantom'a c.d Beatrice

Zmęczyły mnie już fochy Willa, więc wybrałem się na dłuższą przechadzkę po terenach. Zwiedziłem las, pogadałem z duchami na cmentarzu i w końcu zaszedłem w okolice zamku Thir. Nie ciągnęło mnie jakoś do tego miejsca, ale cóż, nie jest tam aż tak brzydko.
Szedłem właśnie polną ścieżką gdy usłyszałem głos nieznanej mi dotąd osoby.
- Kto tam jest? - spytała jakaś kobieta drżącym głosem, wyszedłem z krzaków i zobaczyłem, że stoi na plaży jeziora - Kim ty jesteś?
- Phantom. - skłoniłem się uprzejmie - A dama?
- Mam na imię Beatrice - rzekła uśmiechając się do mnie - Wybacz, przestraszyłeś mnie trochę..
- Nigdy cię tutaj nie widziałem. Mieszkasz w Mieście? - spytałem zaciekawiony, a ona wzruszyła ramionami - Jeśli nie, to czy nie jesteś samotna? Może chciałabyś przyłączyć się do mojej watahy? - spojrzałem wyczekująco na czerwonowłosą.

<Beatrice>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz