Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

1 kwietnia 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Są nowe~! Więcej zabaweczek~! Więcej duszyczek przed którymi można męczyć Phantom'a.
- Nie waż się tknąć Mieczusia bo Krystyna zostanie porażona prądem.- spojrzałem na niego morderczym wzrokiem.- To tak jakby uderzył w nią piorun~!- uśmiechnąłem się chytrze i spojrzałem jeszcze raz na dziewczyny.
Wydawały się być miłe i ułożone, ale po kobietach można spodziewać się wszystkiego. Pora się z nimi zapoznać.
- W ogóle to jestem na ciebie obrażony.- skrzywiłem się i dalej przytulając pandę poszedłem do dziewczyn zostawiając Phantom'a samego.
- Siemka~!- uśmiechnąłem się szeroko do dziewczyn gdy znalazłem się obok nich.- Jestem Willuś~! A wy~?- zrobiłem słodką, niewinną minkę.

[Dziewczyny? Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz