Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

13 kwietnia 2014

Od Beatrice c.d. Phantom'a

-Mogę iść ale z kapturem na głowie.
-No dobrze
Poszliśmy do miasta (wyglądałam z tym kapturem jak upiór). W mieście zauważyłam że w internacie jest godzina wolna, czyli uczniowie wychodzą na godzinę do miasta. Wystraszyłam się i chciałam zawrócić ale Phantom złapał mnie za rękę i poczułam się pewniej. Do czasu.. Gdy już Phantom kupił jedzenie rybce, wracaliśmy do domu. W drodze obok internatu zatrzymała nas grupa szkolnych chuliganów. Znałam ich, a oni mnie. Phantom zdziwił się ale zachował zimną krew. Chłopcy zaczęli się szarpać z nami i któryś z nich szarpnął mnie za kaptur i od razu krzyknął:-Maniek patrz to nasza kochana Tris!!
Najwyższy z chłopaków złapał mnie za włosy i przyciągnął ku sobie.
-Puść mnie!!- krzyknęłam. Phantom bez wahania zareagował..

(Phantom?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz