Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

1 kwietnia 2014

Od Lucy CD William'a

Wszyscy ruszyli przed siebie po omacku
- Kurumi, to nie jest światło
Powiedziałam, bo byłam na przodzie
- A co?
- Sami zobaczcie
Wszyscy do mnie podeszli i zobaczyliśmy lawę. Nagle coś usłyszeliśmy i z tyłu cały tunel się zawalił. Widziałam Jak William miał rękę pod koszulą Phatnom'a, lecz jak wyszliśmy na światło i zobaczyliśmy lawę wyjął ją.
- Nie ma wyjścia!
Krzyknął Phatnom
- To twoja wina!
Krzyknęłam na William'a
- Nie było trzeba tu wskakiwać.
- Sam mnie popchnąłeś.
- Nie było trzeba nas tu zabierać.
Uśmiechnął się szyderczo. Tak go walnęłam z liścia, że mu odcisk został i było słychać w całej jaskini
- Nie było trzeba za mną iść, a jak masz pretensję to wskocz do tej lawy
Powiedziałam i się odwróciłam rozglądając się za wyjściem

<Kurumi? Phatnom? William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz