Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 kwietnia 2014

Od Beatrice c.d Williama


William wyszedł zapominając o zamknięciu drzwi, wstałam i je zamknęłam. Po chwili poczułam dziwny zapach... jakby spalenizna.. Dziwne poszłam w stronę tego zapachu i dotarłam do kuchni. Ujrzałam tam spalone jedzenie, nie wnikałam co tam jest tylko wzięłam to i wyrzuciłam do kosza. I wtedy nadszedł Phantom:- Co ty robisz? Czemu wyrzuciłaś mój obiad?
- Jesz spaleniznę na obiad?
-No nie umiem gotować.-odparł ze skruchą.
Ja nie patrząc na niego zerknęłam do lodówki i przygotowałam kolacje. Widząc że Phantom chce coś powiedzieć, szybko powiedziałam:-Nie przeszkadzaj, ja nie przywykłam do jedzenia spalenizny.
Phantom zrezygnowany poszedł do salonu a ja przygotowałam posiłek. Po zjedzeniu razem kolacji w salonie Phantom powiedział...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz