Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 kwietnia 2014

O Williama c.d Phantom'a

No ja w to nie wierze... Już pomyśleć w spokoju nie mogę bo ten mnie zrzuca z mostku! Do wody! Przez niego i tą całą sytuację poczułem, że jestem chory.
Phantom zaniósł mnie do swojego domu i opatulił w koce, no ale to nie pomagało.
- Jesteś sadystą...- wychrypiałem.
- Nie moja wina że się poślizgnąłem! Jak się czujesz?
- Zimno... Boli mnie głowa i nos mi zatkało...- jęknąłem.
Phantom westchnął i usiadł na fotelu, wiedziałem, że nie uśmiechało mu się opiekowanie się mną, w ogóle to się jeszcze nie pogodziliśmy. Co ja się tak zacząłem przejmować i rozmyślać nad nim?! To do mnie nie podobne!
- Napij się herbaty, powinna cię rozgrzać. Żebyś tylko zapalenia płuc nie dostał.
- Wątpię czy to pomoże.- spojrzałem na kubek herbaty stojący na szafce.
- A to niby czemu?
- No bo...- odkryłem się.- Nadal mam mokre spodnie...- skrzywiłem się.- Ale ja se pójdę do siebie~!- uśmiechnąłem się szeroko całkowicie maskując, że coś mi dolega lub leży na duszy.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz