Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

13 kwietnia 2014

Od Williama c.d Over'a

Nie przeleżałem w łóżku długo, tam było po prostu zbyt nudno. Ubrałem się porządnie, by nie zmarznąć i z zapasem chusteczek wyszedłem na świeże powietrze. Co jakiś czas kichałem i bolała mnie trochę głowa, ale lepsze to niż bezczynne leżenie. Do tego nadaje się tylko Mieczysław i Phantom.
Wolnym krokiem podreptałem sobie w nieznane mi dotąt miejsce, jakoś nigdy nie miałem czasu i ochoty na zwiedzanie terenów. I o dziwo zauważyłem pewną ciekawą duszyczkę która sobie siedziała nad wielkim jeziorkiem, który chyba służył za wodopój.
- Siemka~!- podeszdłem do niego, bo był to wilk.- Ktoś ty~?- uśmiechnąłem się szeroko tak jak to miałem w swoim zwyczaju.

[Over?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz