Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 grudnia 2014

Przedświąteczny Czas

Hoł, hoł, hoł...!
Może śnieg jeszcze nie pada, ale szadź już pokrywa drzewa i nadaje im odrobinę świątecznego nastroju. W tym roku mamy przyjemność po raz pierwszy celebrować Boże Narodzenie na Noctis Avem'ie. Jednak w rzeczywistości, biorąc pod uwagę jej protoplastów oraz starą ekipę, są to już nasze 4-te święta :)

Z tej okazji chciałabym zrobić coś specjalnego. Ostatnio pilnie się uczę i nie bywam tu zbyt często, a Will to leń i nie chce jej się robić nic poza marudzeniem, więc jest maleńki zastój. Jednak po próbnych testach, gdy będzie już przerwa świąteczna i wreszcie się wyśpię, mam zamiar zorganizować dla Was jakąś ciekawą, wspólną rozgrywkę. Obecnie nie mam nawet pomysłu co by to mogło być, ale się coś wymyśli... oczywiście liczę na Waszą pomoc, bo znając moje genialne plany, to znowu coś nieatrakcyjnego przyjdzie mi do łebka. 

Puki co blog zmienił wygląd na bardziej świąteczny, a ja zapraszam do ułożenia przedświątecznych puzzli. Ten, kto zrobi to najszybciej i prześle mi screen'a gotowego obrazka, dostanie tytuł "Świąteczny Fanatyk" i odrobinę talarków ;)

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz