Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

30 grudnia 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Wybiegliśmy pędem z tej łazienki, miałem wrażenie że oczy mi się palą. Ten widok... nigdy więcej, nigdy! Złapałem Pohantom'a za rękę i wtuliłem w nią twarz.
- Chodźmy stąd... Błagam... Mogę być nawet na dole do końca życia! Ale chodźmy stąd!!!- pisnąłem i pociągnąłem go do sypialni. Wydawał się być zastygły twardy jak kamień.- Phan! Zmieniaj się w lisa i idziemy stąd! Haloooooo!!!!- krzyknąłem mu do ucha.
- Will.. Czy ty też to widziałeś?- spojrzał na mnie naprawdę dziwnym wzrokiem.
- Nie przypominaj mi...- jeknąłem i założyłem na siebie koszulkę.- Możesz mi pomóc, a nie stoisz jak osioł?!
Jejku on chyba doznał szoku... Ja jakoś starałem się trzymać, ale nie sądziłem że Phan jest taki czuły. 
Przecież zanim on się ruszy to ta baba tu przyjdzie!
- Ogarnij się Phan i chodź!- wziąłem wszystkie torby.- Bierz to na plery, schudniesz i nabierzesz mięśni.- nadal nic, stał jak stał.- Mów do słupa, a słup stoi jak dupa.. Dobra, to ja dzwonię po Hijo żeby mi pomógł.- wyjąłem komórkę z kieszeni.
Dopiero to zadziałało.
- Że niby gdzie dzwonisz?!- warknął i wziął ode mnie kilka toreb.- Idziemy.
Ufff... a już myślałem że zostaniemy tu do końca życia, ale wtedy to by był problem bo ta baba by się tu panoszyła.
Wyszliśmy z sypialni i od razu natknęliśmy się na czarownice. Phantom stanął za mną a ja uśmiechnąłem się głupio.
- Już sobie idziemy... Przepraszamy za kłopot~.
- Pomogę wam.- warknęła i otworzyła portal.- Nie przyłaźcie tu więcej, a jak już to zawiadomcie mnie najpierw.
- Tak, tak~. Dziękuję bardzo.- uśmiechnąłem się szeroko i pociągnąłem Phantom'a do portalu.
Jakie szczęście że tak bardzo się chciała nas pozbyć że ułatwiła nam powrót do domu. Jak dobrze być na starych śmieciach. Chociaż nie powiem... Trochę kurzu tu było.  - Trzeba tu posprzątać...- westchnąłem i położyłem torby na fotelu w salonie.
Podszedłem do Phantom'a i przytuliłem się do niego.- Ale to jutro, teraz idziemy się myć i potem pobawić w łóżku.- wspiąłem się na palce i pocałowałem go w usta.- Chodź~! Bo już chcę się wygrzać w wodzie~!- złapałem go za pasek od spodni i zacząłem ciągnąć w stronę łazienki.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz